Država deli številne bonbončke, zato da lahko med njih skrije bistvo zadnjih predlaganih zakonskih sprememb. Te so omejevanje svobode gibanja, izražanja in obvezno cepljenje.
Podprite naša prizadevanja tako, da nam Sledite na Facebooku. Pokažimo odločevalcem, da nas je veliko podobno mislečih!
Sprejema se zakon, ki tlakuje pot do obveznega cepljenja vseh državljanov.
V parlamentarni obravnavi je zakon, ki je v javnosti znan pod imenom PKP 10. Gre za zbirko številnih protikoronskih ukrepov za preprečevanje širjenja, obvladovanje, okrevanje in odpravo posledic COVID-19, med katerimi pa se skriva nekaj zakonodajnih sprememb, ki bodo bistveno omejile svobodo našega izražanja.
Predlagani zakon vsebuje različne ukrepe za pomoč državljanov in državno pomoč podjetjem, zato je v javnosti sprejet z odobravanjem. V njem se npr. ureja podaljšanje veljavnosti turističnih bonov, nadomestila za izpad prihodka v primeru napotitve v karanteno, solidarnostni dodatek za upokojence, invalide, temeljni dohodek za samozaposlene, dodatki za zdravstvene delavce, denarna pomoč gospodarstu ....
” Med ugodnosti za državljane in podjetja so pripravljalci zakona spretno skrili dve zakonodajni ureditvi, ki bosta omogočili Vladi splošno omejevanje svobode državljanov, omejevanje njihovega izražanja stališč in, ki bosta tlakovali pot za uzakonitev obveznega cepljenja vseh državljanov proti covid 19. ”
Gre za zakonodajno rešitev v odseku: "Ureditev zbiranja, opravljanja dela, prometa blaga ali izvajanja storitev", s katero bo dobila vlada legitimnost za neomejeno vladanje z Odloki, saj se predvidevajo za kršitelje vladnih odlokov izjemno visoke denarne kazni. Druga škodljiva zakonodajna rešitev se nahaja v odseku: "Oblikovaje državne odškodninske sheme za škodo, ki nastane osebi zaradi "cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19" s čemer se dejansko odpirajo vrata za uvedbo obveznega cepljenja za vse državljane starejše od petih let.
63. do 67. člen zakona določa, da lahko Vlada Republike Slovenije z Odlokom za čas, ko obstaja resna in utemeljena nevarnost hitrega širjenja nalezljive bolezni COVID-19, ki je ni mogoče učinkovito zajeziti z ostalimi ukrepi iz zakona, ki ureja nalezljive bolezni (ZNB), na podlagi ocene strokovne svetovalne skupine pri ministrstvu, pristojnem za zdravje, pogojuje zbiranje, opravljanje dela, uresničevanje verske svobode, promet blaga ali izvajanje storitev. Čeprav gre za že znane PCT pogoje glede zaščitnih ukrepov, posredovanje osebnih podatkov in predložitev ustreznih dokazil o imunosti ali neokuženosti, pa tokratni predlog zakona ob tem določa, da se vsi zbrani osebni podatki hranijo 30 dni, do njih pa dostopa Nacionalni inštitut za javno zdravje. Posamezni ukrepi, ki jih sprejme vlada se lahko odredijo za čas trajanja do 15 dni in se lahko po potrebi podaljšajo. Nadzor nad izvajanjem ukrepov, ki jih bo sprejemala vlada, se širi na številne državne inšpekcije in urade. Prav tako pa bodo nadzor nad sprejetimi ukrepi poslej izvajali tudi občinski redarji, ki bodo lahko posamezniku odredili upoštevanje vseh zaščitnih ukrepov, mu prepovedal zbiranje na javnih mestih in bodo lahko celo zapirali obrate, kjer se ukrepi ne spoštujejo. Občinski redarji pa bodo lahko po novem izrekli tudi denarno globo do 100.000 eur za pravno osebo, do 50.000 eur za samostojnega podjetnika in do 4.000 eur za fizično osebo, ki krši vladne Odloke. Pri tem se lahko za prvi prekršek izreče tudi višja globa od najnižje predpisane, kar je nova praksa, saj je doslej veljalo, da se je za prvi prekršek izrekal opomin oz. najnižja predvidena denarna kazen, ki se je lahko s ponovitvijo prekrškovnih dejanj višala. ” Z zakonodajno ureditvijo dodatnih pooblastil Vladi, za vladanje z Odloki, se bo zaobšlo Zakon o nalezljivih boleznih, na osnovi katerega je v preteklosti Ustavno sodišče razveljavilo nekatere ukrepe Vlade .” 58. do 61. člen zakona uvaja Odškodninsko shemo za škodo na zdravju, ki nastane osebi zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19. Vendar le, če gre za trajno zmanjšanje življenjskih funkcij za več kot 80 % in če bo tak posameznik uspel to dokazati pred Komisijo za ugotavljanje vzročne zveze med obveznim cepljenjem in nastalo škodo, katere člane imenuje minister za zdravje. Država se je hkrati zaščitila, da ne bo odgovarjala za škodo po cepljenju v kolikor bi ta nastala zaradi neustrezne kakovosti cepiva ali strokovne nepravilnosti pri samem cepljenju. V primeru nastanka škode na zdravju, ki nastane osebi zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19 se za določitev vrste in stopnje telesnih okvar uporablja Odredba, ki določa, da se za poškodovanost posameznih organov ali delov telesa štejejo zgolj okvare s poškodbami najmanj 30 odstotkov, kar pomeni, da večina manjših poškodb ne bo dosegla pragu za definicijo škode, ki nastane osebi zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19. ” Doslej je R Slovenija iz naslova odškodnin pri obveznem cepljenju otrok izplačala zgolj par odškodninskih zahtevkov, kar priča o tem, kako težko je dokazati vzročno zvezo med obveznim cepljenjem in nastalo škodo na zdravju, kot posledico cepljenja. ” Če obstaja več telesnih okvar, ki so definirne na uradnem seznamu telesnih okvar, se skupni odstotek telesne okvare določi tako, da se odstotek najvišje posamične telesne okvare poveča za 20 % za vsako nadaljnjo telesno okvaro a le, če ta predstavja 50 % ali več odstotno onesposobljenost telesnih funkcij. Oziroma se poveča za 10 % za vsako nadaljnjo telesno okvaro, če predstavja takšna okvara 30% ali 40 % odstotno onesposobljenost telesnih funkcij. Ob podrobni analizi državne Odškodninske sheme ugotovimo, da ne gre za resen namen države po povpračilu škode osebam, ki bodo utrpele škodo na zdravju zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19. Gre za še eno v vrsti "manipulacij", da se državljane lažje prepriča v idejo in koristi obveznega cepljenja vseh. Da je tako govori tudi dejstvo, da pri priznavanju odškodnin nastalih pri obveznem cepljenju otrok ni pogojevanja, da mora biti zmanjšanje življenskih funkcij več kot 80%, kot se to pogojuje pri obveznem cepljenju proti covidu 19. Mnenja Po mnenju države, je življenje osebe, ki dokazljivo umre zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni covid 19, vredno 10.000 eur. V kolikor gre za trajno zmanjšanje življenjskih funkcij takšne osebe za več kot 80 %, ki so dokazjivo nastale, kot posledica obveznega cepljenja, je takšna oseba upravičena do odškodnine v višini 60.000 eur. Če npr. postanete, kot posledica obveznega cepljenja trajno impotentni ali neplodni oz. nesposobni zanositve, se lahko za odškodnino obrišete pod nosom. Namreč prvo predstavlja zgolj 30% telesno poškodovanost, drugo pa 50%. Podobno velja, če izgubite glas, dobite popolno ohromelost obraznih živcev, delno ohromelost roke ali noge, epilepsijo z napadi večkrat mesečno in letno, okvaro srčne funkcije z zmanjšanjem iztisnega deleža do 40%, izgubo enega pljučnega krila ... Ob vsem tem se lahko upravičeno vprašamo ali gre tukaj v resnici za skrb za poškodovane po cepljenju? Bralce pozivamo, da sami raziščejo navedene vire podatkov in se prepričajo o njihovi vsebini. V času vseprisotnih manipulacij in cenzure je to najboljša pot do resnice. Prijavite se na naša izredna obvestila. Vsesplošna cenzura skriva pomembne informacije od vas. Prejmite jih direktno v vaš poštni nabiralnik. Je brezplačno! Cepljene in necepljene Slovence pozivamo k odgovornemu ravnanju in upoštevanju smiselnih ukrepov. Oboji namreč lahko z neodgovornim ravnanjem v primeru okužbe (tudi asimptomatske) širimo virus v okolico in ogrožamo ljudi okoli sebe. Neodvisni mediji ne nasprotujemo cepljenju in smiselnim preventivnim ukrepom. Glede cepljenja zagovarjamo informirano svobodno odločitev vsakega posameznika. Avtor: Iniciativa slovenskih novinarjev Od 400 do 4.000 eur kazni za vsakogar, ki bo kršil vladne Odloke.
Odškodninska shema za škodo, ki nastane osebi zaradi "obveznega cepljenja" proti nalezljivi bolezni Covid 19.
PCT - Otroci nam ne bodo oprostili, da smo jih oropali Svobode in Prihodnosti, kot smo jo užili sami.
Ko je za državo vredno človeško življenje pičlih 10.000 eur.
Comments powered by CComment